Conversie optimalisatie

Webdesign

De eerste indruk bepaalt of een bezoeker klant van je wordt. Daarom is het van belang om de eerste indruk van je website in orde te hebben. Dit heeft voornamelijk met design te maken. Lives ontwerpt websites die een goede indruk maken bij bezoekers waardoor zij veel sneller contact opnemen.

Lees meer

Split-testen / A-B testen

Moet die koopknop nu groen of oranje? Soms is het lastig om te bepalen welke variant van je webdesign het beste resultaat oplevert. Dit kun je oplossen door beide varianten te testen met een zogenaamde split-test. In zo’n test stuur je het verkeer van de website evenredig over de varianten en kijk je middels statistieken welke het beste resultaat oplevert. Lives biedt ondersteuning in deze testen.

Neuromarketing

Zodra een bezoeker je website ziet gebeuren er verschillende dingen in het brein van de kijker. Hoe kun je er nu voor zorgen dat de prikkels in het brein zo gestuurd worden dat een bezoeker het fijn vind om op je website te zijn en actie te ondernemen? Lives heeft breed onderzoek gedaan in neuromarketing en kan je website zo verbeteren dat bezoekers sneller klant worden.

Klantgerichtheid website

Is je website bedrijfsgericht of klantgericht? Veel websites zijn bedrijfsgericht, ze vertellen hoe geweldig het bedrijf is maar creëren hierdoor totaal geen binding met de klant. Je moet een website hebben die klantgericht is. Als bedrijf moet je het namelijk hebben van klanten en als je bezoekers geen klant worden dan maak je ook geen omzet. Lives helpt je om de website van je bedrijf klantgericht te maken.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*